בני אינהורן

מכירות בינלאומיות

 

מכירות ברחבי העולם של חברות ישראליות

אחת ההתלבטויות העיקריות של חברות ישראליות המוכרות את מוצריהן ברחבי העולם היא:

          האם להעסיק אנשי מכירות ישראלים או אנשי מכירות זרים מקומיים?

האם להעסיק אנשי מכירות ישראליים או אנשי מכירות זרים מקומיים?

יתרונות אנשי מכירות ישראליים:

          תקשורת קלה יותר עם הנהלת החברה, מבחינת שפה ומנטליות

         יכולת יצירת קשרים פנימיים בתוך החברה ומכאן מחויבויות אישיות של דרגי עבודה שונים בחברה, כמו: אנשי שיווק, אנשי פיתוח ועוד...

         נכונות להשקעה גבוהה יותר, הן מבחינת שעות עבודה בימי השבוע (נובע ממוסר העבודה הישראלי) והן בעבודה בסופי השבוע הישראליים שאינם תואמים את סופי השבוע ברחבי העולם (עבודה בימי ראשון מול ישראל ועבודה בימי ששי מול הלקוחות המקומיים)

          נאמנות גבוהה יותר לחברה, במיוחד במצבי משבר כתוצאה מרצון לשמור על תדמית אישית גבוהה מול המשק הישראלי (אליו עשוי העובד לשוב בתום תפקידו הנוכחי) והן מבחינת שמירת מקום העבודה בחו"ל המחייב לעיתים ויזת עבודה הקשורה למעסיק ישראלי מסוים.

יתרונות אנשי מכירות זרים מקומיים:

          הבנה גבוהה של צרכי השוק המקומי, האתגרים וההזדמנויות

          יכולת פיתוח קשרים אישיים עם לקוחות המטרה

          יכולת גיוס שלאנשי צוות נוספים (חבר מביא חבר).